Account Manager

Teljes munkaidő
Team category: 
Üzletfejlesztés
Munkatapasztalat szintje: 
2 év
Elvárt szakértelem: 
Szakértő
Minimum végzettségi szint: 
College degree HU
Feladatok: 

Kijelölt ügyfélportfólió egyetlen belső kapcsolattartójaként működik, kezelve az operatív (napi) tevékenységeket. Szakértői tanácsadást és gyors, pontos szolgáltatást nyújt, amelynek célja az ügyfél-elégedettség fenntartása és javítása, miközben maximalizálja nyereséges növekedésünket.

 

Kezelje a napi ügyfélkapcsolatot a flottakezelőkkel, és biztosítsa a keretmegállapodás (FA), a cégautó szabályzat (CCP) és a szolgáltatási-szint megállapodás (SLA) végrehajtását.

Növelje a cég piaci részesedését a meglévő ügyfélkörben, és folyamatosan javítsa az ügyfelek elégedettségét

  • Ajánlatok elkészítése, küldése és nyomon követése, jármű-megrendelések előkészítése, követése és véglegesítése (NFN / NFR / RFO / NFO)
  • Alkalmazza az árazási politikát az ajánlatokban, tartsa tiszteletben az eltérési szabályokat, szükség esetén figyelmeztesse az Business Manager kollégákat 
  • Regisztrálja és kezelje az ügyfelek bejövő hívásait, kéréseit és panaszait

 

Ügyfélstratégia kivitelezése (az Business Manager által meghatározott stratégia, kialakításában részt vesz az Account Manager)

  • Elemezze a lehetőségeket és ragadja meg őket az ügyfelekhez való bejutás a generált bevétel maximalizálása érdekében (beleértve a szerződések módosítását, az EOC-folyamatot, és az upselling aktivitásokat)
  • Ügyfélirányú kimenő hívások kezelése 
  • A flotta- és üzleti áttekintő jelentések előkészítése (az ügyfelekkel kapcsolatos tanácsadást támogató összes lényeges információval együtt)
  • Ügyfél-találkozók tervezése, lefoglalása és előkészítése (flotta- és üzleti áttekintő jelentések, egyebek) az Business Manager munkatársak számára az elfogadott ügyfélstratégiának megfelelően; megerősítő levelek küldése 
  • Feldolgozza a ügyféllátogatási-jelentéseket és biztosítsa az ügyfelek látogatásai során meghatározott feladatok és intézkedések nyomon követését
  • Figyelemmel kíséri a hitelkeret megújítási folyamatot az üzleti igényeknek megfelelően.
  • Kezeli az offline ügyféljelentések készítését

 

Rendszerfrissítés:

  • Rögzítse az ügyféladatokat, a feladatokat, a lehetőségeket és tájékoztassa a Business Manager kollégákat a megfelelő CRM eszközökkel

 

A senior Account Manager kollégák további felelőssége, hogy junior munkatársaikat munkájukra kiképzik anélkül, hogy feladnák a saját ügyfélportfóliójukat

Elvárások: 

Viselkedési kompetenciák:

  • Önálló döntéshozatal
  • Ügyfélközpontúság
  • Eredményorientáltság
  • Termékismeret
  • Proaktív sales attitűd
  • Konzultatív megközelítés
  • Aktív hallgatás
  • Jó kommunikációs képességek
  • Tárgyalókészség
  • Szervezeti készségek
  • Csapatjátékos hozzáállás

 

Képesítések (oktatás, tapasztalat):

  • Főiskolai diploma
  • operatív lízingtermékek ismerete
  • Értékesítési tapasztalat
  • MS Office
  • Arval magrendszerek (Drive, Hippos, Daytona)

 

Szakmai tapasztalat:

  • Legalább 2 éves tapasztalat értékesítési területen, hasonló szektorban

 

Nyelvek:

  • Anyanyelvi magyar nyelvismeret 
  • Tárgyalóképes angol nyelvismeret

Apply now

A fájlok mérete legfeljebb 10 MB lehet.
Engedélyezett fájltípusok: pdf doc docx odt.
A fájlok mérete legfeljebb 10 MB lehet.
Engedélyezett fájltípusok: pdf doc docx odt.

A felvételi folyamat

Hirdetés feladása
#01
Jelentkezések fogadása
#02
Interjú
#03
Visszajelzés
#04