Account Manager

Budapest
Teljes munkaidő
Munkakör:
Sales
Szakmai tapasztalat szintje:
1-3 év tapasztalat
Experience level:
Felsőfokú
Küldetés

 

Az Arval Magyarország célja kiszolgálni a hazai kis-, közép- és nagyvállalatok mobilitással kapcsolatos igényeit, olyan magas minőségű szolgáltatásokkal, melyek fejlett IT megoldásokra és csapatunk szakértelmére támaszkodnak. A cég 2003-as piacra lépése óta vezető piaci szereplővé vált a gépjármű tartós bérleti megoldások terén, miközben a kezelt flotta mérete napjainkra meghaladta az 6000 járművet.

Jelentkezem!

Elvárások

Az Account Manager a hozzárendelt ügyfélportfóliójának egyetlen belső kapcsolattartójaként kezeli az operatív (napi) tevékenységeket, szaktanácsot és gyors, pontos szolgáltatást nyújt, célja az ügyfelek elégedettségének fenntartása és javítása nyereséges növekedésünk maximalizálása mellett.

Feladatok:

  • Kezelje a napi ügyfélkapcsolatot a flottamenedzserekkel, és biztosítsa a keretszerződés (FA), az ügyfél vállalati autószabályzat (CCP) és a szolgáltatási szint megállapodás (SLA) megvalósítását
  • Növelje piaci részesedésünket a meglévő ügyfélkörben, és folyamatosan javítsa az ügyfelek elégedettségét
  • Árajánlatok készítése, küldése és nyomon követése, járműrendelések előkészítése, üldözése és véglegesítése
  • Az ügyfelek bejövő hívásainak, kéréseinek és panaszainak kezelése
  • Számlastratégia végrehajtása (az üzletvezetők határozzák meg, és a fiókkezelő aktív részvételével)
  • Elemezze a lehetőségeket, és ragadja meg azokat az ügyfelek elterjedtségének és bevételének maximalizálása érdekében (beleértve a szerződésmódosításokat, az EOC folyamatot, a továbbértékesítést)
  • A flotta- és üzleti áttekintések elkészítésének irányítása (beleértve az összes releváns információt az ügyfeleknek nyújtott tanácsok támogatásához)
  • Feldolgozza a látogatási jelentéseket, és biztosítsa az ügyféllátogatások során elhatározott és egyeztetett feladatok és intézkedések nyomon követését
  • Kövesse nyomon a hitelkeret megújítási folyamatát az üzleti igényeknek megfelelően.
  • A (nem online) ügyféljelentés elkészítésének irányítása
  • Felelős a Pénzügyi Biztonsági Szabályzat fenntartásáért a jól meghatározott folyamatok végrehajtásával
  • Rendszerfrissítés: Ügyfélinformációs adatok, feladatok, lehetőségek rögzítése a megfelelő CRM eszközök használatával

Elvárásaink a jelentkező felé:

  • 1-3 év értékesítési szektorban szerzett tapasztalat hasonló környezetben, vagy sikeres akvizíciós ügyvezető/ügyfélmenedzser
  • Operatív lízing termékismeret
  • Főiskolai diploma
  • Folyékony helyi nyelvtudás, angol nyelvtudás
  • Magabiztosan használja az MS Office eszközöket és alkalmazásokat
  • Ügyfélközpontúság, „ügyfél az első” gondolkodásmód
  • Eredményvezérelt hozzáállás
  • Proaktív kereskedelmi hozzáállás
  • Konzultatív megközelítés, aktív hallgatás képessége
  • Erős kommunikációs és tárgyalási készség
  • Szervezeti képességek
  • Csapatjátékos hozzáállás

Amit az Arval nyújt:

  • Ösztönözzük azt, aki tenni akar – belső előrelépési lehetőségek, képzések
  • Teret adunk annak, aki tenni akar – nagyfokú autonómia és projektek megvalósításában való részvétel biztosítása
  • Inspiráljuk azt, aki tenni akar – nyitottság a kreatív és innovatív megoldásokra
  • Versenyképes bérezés éves teljesítménybónusszal
  • Stabil nemzetközi háttér a BNP Paribas bankcsoport leányvállalataként

Állás, Munka területe(i):

  • Sales
  • Account Management

Jelentkezés módja

Amennyiben pozíciónk felkeltette érdeklődésed, várjuk jelentkezésedet önéletrajzod megküldésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

 

A pozíció kiszervezett.