Az Arval Magyarország célja kiszolgálni a hazai kis-, közép- és nagyvállalatok mobilitással kapcsolatos igényeit, olyan magas minőségű szolgáltatásokkal, melyek fejlett IT megoldásokra és csapatunk szakértelmére támaszkodnak. A cég 2003-as piacra lépése óta vezető piaci szereplővé vált a gépjármű tartós bérleti megoldások terén, miközben a kezelt flotta mérete napjainkra meghaladta az 6000 járművet.
Az Account Manager a hozzárendelt ügyfélportfóliójának egyetlen belső kapcsolattartójaként kezeli az operatív (napi) tevékenységeket, szaktanácsot és gyors, pontos szolgáltatást nyújt, célja az ügyfelek elégedettségének fenntartása és javítása nyereséges növekedésünk maximalizálása mellett.
Feladatok:
- Kezelje a napi ügyfélkapcsolatot a flottamenedzserekkel, és biztosítsa a keretszerződés (FA), az ügyfél vállalati autószabályzat (CCP) és a szolgáltatási szint megállapodás (SLA) megvalósítását
- Növelje piaci részesedésünket a meglévő ügyfélkörben, és folyamatosan javítsa az ügyfelek elégedettségét
- Árajánlatok készítése, küldése és nyomon követése, járműrendelések előkészítése, üldözése és véglegesítése
- Az ügyfelek bejövő hívásainak, kéréseinek és panaszainak kezelése
- Számlastratégia végrehajtása (az üzletvezetők határozzák meg, és a fiókkezelő aktív részvételével)
- Elemezze a lehetőségeket, és ragadja meg azokat az ügyfelek elterjedtségének és bevételének maximalizálása érdekében (beleértve a szerződésmódosításokat, az EOC folyamatot, a továbbértékesítést)
- A flotta- és üzleti áttekintések elkészítésének irányítása (beleértve az összes releváns információt az ügyfeleknek nyújtott tanácsok támogatásához)
- Feldolgozza a látogatási jelentéseket, és biztosítsa az ügyféllátogatások során elhatározott és egyeztetett feladatok és intézkedések nyomon követését
- Kövesse nyomon a hitelkeret megújítási folyamatát az üzleti igényeknek megfelelően.
- A (nem online) ügyféljelentés elkészítésének irányítása
- Felelős a Pénzügyi Biztonsági Szabályzat fenntartásáért a jól meghatározott folyamatok végrehajtásával
- Rendszerfrissítés: Ügyfélinformációs adatok, feladatok, lehetőségek rögzítése a megfelelő CRM eszközök használatával
Elvárásaink a jelentkező felé:
- 1-3 év értékesítési szektorban szerzett tapasztalat hasonló környezetben, vagy sikeres akvizíciós ügyvezető/ügyfélmenedzser
- Operatív lízing termékismeret
- Főiskolai diploma
- Folyékony helyi nyelvtudás, angol nyelvtudás
- Magabiztosan használja az MS Office eszközöket és alkalmazásokat
- Ügyfélközpontúság, „ügyfél az első” gondolkodásmód
- Eredményvezérelt hozzáállás
- Proaktív kereskedelmi hozzáállás
- Konzultatív megközelítés, aktív hallgatás képessége
- Erős kommunikációs és tárgyalási készség
- Szervezeti képességek
- Csapatjátékos hozzáállás
Amit az Arval nyújt:
- Ösztönözzük azt, aki tenni akar – belső előrelépési lehetőségek, képzések
- Teret adunk annak, aki tenni akar – nagyfokú autonómia és projektek megvalósításában való részvétel biztosítása
- Inspiráljuk azt, aki tenni akar – nyitottság a kreatív és innovatív megoldásokra
- Versenyképes bérezés éves teljesítménybónusszal
- Stabil nemzetközi háttér a BNP Paribas bankcsoport leányvállalataként
Állás, Munka területe(i):
- Sales
- Account Management
Jelentkezés módja
Amennyiben pozíciónk felkeltette érdeklődésed, várjuk jelentkezésedet önéletrajzod megküldésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
A pozíció kiszervezett.