Küldetés
Elvárások
A munkakör feladatai:
- A pozíció elsődleges célja, hogy potenciális új ügyfelekből meglévő ügyfélkört hozzon létre
- Célcsoportunknak megfelelő ügyfélkör feltérképezése, értékelése
- Potenciális új ügyfelek megszólítása, üzleti kapcsolat kiépítése
- Business Manager kollégák számára találkozók szervezése a döntéshozókkal
- Riportok és akciótervek összeállítása a látogatásokat követően
- Árajánlatok készítése és az ajánlatok státuszának nyomonkövetése
- CRM rendszer frissítése ügyféladatokkal, megrendelési információkkal
- Megállapodás esetén keretszerződés előkészítése, szükséges dokumentáció összeállítása a kapcsolódó vállalati szabályzatok és irányelvek alapján
Elvárt képességek:
- Felsőfokú végzettség gazdasági területen
- Legalább 2-3 év ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat – telesales előny
- Gépjárműipari tapasztalat előnyt jelent
- MS Office alkalmazások magabiztos használata
- Aktív angol nyelvtudás
- Jó kommunikációs készség, erős ügyfélközpontú szemlélettel
- Pozitív és csapatjátékos attitűd, rugalmasság
Amit kínálunk:
- Ösztönözzük azt, aki tenni akar – belső előrelépési lehetőségek, képzések
- Teret adunk annak, aki tenni akar – nagyfokú autonómia és projektek megvalósításában való részvétel biztosítása
- Inspiráljuk azt, aki tenni akar – nyitottság a kreatív és innovatív megoldásokra
- Versenyképes bérezés negyedéves teljesítménybónusszal
- Stabil nemzetközi háttér a BNP Paribas bankcsoport leányvállalataként