Címlap > Nemzetközi partnerre van szükségem > Miért az Arvaltól lízingeljen?

Miért az Arvaltól lízingeljen?

Flottakezelés nemzetközi szinten az Arvaltól
Céges autói kezelésének kiszervezése kiváló módja, hogy időt és pénzt takarítson meg – az Arval pedig egyedülállóan, nemzetközi szinten kezeli flottáját: ugyanazok a szolgáltatások mind a 25 Arval országban.

Segítünk megalkotni cége számára a legmegfelelőbb Cégautó Szabályzatot, gondoskodunk autóiról és járművezetőiről, és percenként frissülő adatokat szolgáltatunk Önnek flottája állapotáról. Más flottakezelőkkel ellentétben mi megkíméljük cégét a váratlan költségektől, és a teljes futamidő alatt proaktív hozzáállásunkkal támogatjuk Önt és járművezetőit. Az elégedetlenség bármely megnyilvánulását panasznak tekintjük, és akként kezeljük.

Mi az Arvalnál mind helyi, mind nemzetközi szinten magunkénak érezzük cégünk mottóját:

„We care about cars. We care about you.”

Tanácsokkal látjuk el

Tanácsokkal látjuk el céges autóival kapcsolatban, hogy azok megfeleljenek a szervezet igényeinek.

Kép
Kezeljük flottáját

Kezeljük flottáját és foglalkozunk a járművezetőkkel is.

Kép
Jelentéseket készítünk

Minden fontos adattal ellátjuk Önt flottájával kapcsolatban, hogy megkönnyítsük döntéshozatali folyamatait.

Kép
Elkötelezettek vagyunk

Elkötelezettek vagyunk ügyfeleink felé, és betartjuk ígéreteinket.

Kép
Arval: lízing személyes hangvételben

Szeretnénk Önt és járművezetőit jobban megismerni. Az Arval nem úgy tekint tevékenységére, mint cégek közötti, hanem mint személyek közötti szolgáltatás – vagy ahogyan szlogenünk szól: “lízing személyes hangnemben”.

IBO: azonos gyakorlat, 25 országban

Nemzetközi partnereink speciális igényeinek kielégítése érdekében az Arvalnál külön szervezeti egység: IBO (International Business Office) működik. Harmonizált termékeket és szolgáltatásokat kínálunk minden országban, ahol cége tevékenykedik, valamint költséghatékony hozzáállásunkkal és elkötelezettségünkkel segítjük elérni kitűzött céljait.

A határokon átívelő flottakezelést egyszerűvé tesszük, elegendő egyetlen rendszert telepítenie flottamenedzserei és vezetői számára: mindannyian ugyanazt a nemzetközi megoldást veszik igénybe. Online felületünk, az Arval Analytics, egyetlen összegzett adatkészlettel látja el Önt flottája teljesítményéről.

Egy nemzetközi Üzleti Menedzser áll majd a rendelkezésére, aki rendszeresen áttekinti Önnel valamennyi stratégiai és taktikai ügyet a flottájával kapcsolatban, valamint segít meghatározni Cégautó Szabályzatát, és javítja a birtoklási/mobilitási összköltségeket.

Tények és számadatok

15 sikeres év a nemzetközi flottamenedzsmentben

100 nemzetközi partner bízik bennünk

150.000 járművet finanszíroztunk nemzetközi szerződések alapján

14 további ország, ahol partnerekkel rendelkezünk

Egyetlen kontaktszemély, aki mindent tud a cégéről

A nemzetközi üzleti menedzser felelős azért, hogy összehangolja a helyi Account Managerek munkáját. Önnek, mint flottamenedzsernek az Account Manager lesz az egyetlen kontaktszemély a flottakezelés napi ügyeiben. Bármi legyen a probléma – a legjobb helyi ajánlatok megszerzése, vagy járművei javításának megszervezése – Ön számíthat egy cége iránt elkötelezett szakemberre, aki szoros együttműködést alakít ki az Ön alkalmazottaival.

Az Account Managerek nem csak a helyi flottamenedzsereivel állnak kapcsolatban; tisztában lesznek valamennyi járművezetőjének egyéni tapasztalataival. Az Account Managerek minden kérdésben megtalálják a legjobb megoldást, amely összhangban van a Keretszerződéssel, a Kiszolgálási Szint Megállapodással, és a Cégautó Szabályzatával; ezt a három megállapodást Önnel kötjük meg.

Csapatunk zökkenőmentessé teszi a flottakezelést

Az Account Team biztosítja, hogy flottáját a lehető leghatékonyabban kezeljük. Az Account Manager, a csapat szervezeti felépítésének központi szereplője, az Ön egyetlen kontaktszemélye. Ő egy operatív szakértőkből álló Account Team-el dolgozik, akik többek között megszervezik az autójavításokat és gondoskodnak a cserejárművekről.

Mindent megteszünk, hogy közelebb álljunk ügyfeleinkhez, mint a piac más szereplői. Egyedülálló struktúránk ugyanis lehetővé teszi számunkra, hogy míg kiaknázzuk a nagy szervezet előnyeit, ügyfeleink a kis iroda nyújtotta előnyökből profitálhatnak. Ön biztos lehet abban, hogy a velünk folytatott kommunikáció sosem veszíti el azt a bizonyos személyes hangnemet.

Arval Analytics: egy eszköz, amely a segít meghozni a helyes üzleti döntéseket nemzetközi szinten.
Gyors és intuitív navigáció

Az általunk biztosított eszközök segítenek Önnek megfelelő üzleti döntéseket hozni, így mindig versenytársai előtt járhat. Az Arval Analytics okosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá teszi cégét, így biztos lehet benne, hogy az pontosan úgy működik, ahogyan azt eltervezte.

Az Arvalnál tudjuk, hogy a flottájával kapcsolatos információkat gyorsan és pontosan szeretné elérni. Ezért alkottuk meg az Arval Analytics-et, melyen keresztül napi 24 órában elérhető információval látjuk el flottájával kapcsolatban. Immáron 2 millió regisztrált járművel dolgozunk világszerte! 25 országból (és 14 partnerországból) szerepelnek benne adatok, így könnyedén áttekintheti teljes flottáját. Szoftverünk lehetővé teszi, hogy számos módon nyomon kövesse flottáját. Világos ábrákkal, diagramokkal és táblázatokkal látjuk el, amelyek által könnyen megtalálja azt az információt, amelyre szüksége van. A flotta-költségektől, a kilométerszámon és az üzemanyag költségeken át egészen cége társadalmi felelősségvállalás (CSR) mutatóiig, mint az ökológiai lábnyom, minden fontos teljesítménymutatót (KPI) megtalál, mindezt felhasználóbarát módon.

Szimulátorunk segítségével feltérképezheti, hogy a változékony tényezők hogyan befolyásolják cégét (pl. a jármű, amit használ). Nem csak költségeket segítünk csökkenteni, azt is megtakarítjuk Önnek, amiből a legkevesebb van: időt.

Szolgáltatásunk segítségével áttekintheti:

  • flottája fő teljesítménymutatóit (KPI) az íróasztalánál, többek között:

o jármű disztribúció autómárkánként
o flotta tevékenység és teljesítmény
o pénzügyi áttekintés
o vezetői elégedettség és teljesítmény
o üzemanyag-felhasználás, üzemanyag-költségek, biztosítás
o utak időtartama, levezetett kilométerek

o CO2 trendek nyomon követése az utolsó 3 évben
o Piaci trendek nyomon követése, országok közötti referenciaértékek

o Birtoklás összes költségének áttekintése 

Kép
Arval Smart Experience: egyedülálló digitális élmény a flottakezelésben
Összekapcsoljuk flottájával

Az Arvalnál tudjuk, hogy Önnek fontos, hogy könnyen hozzáférjen az összes teljesítménymutatóhoz. Ezért alkottuk meg az Arval Smart Experience-t, amely egyetlen felületen gyűjt össze minden információt flottájáról – és mindezt egyetlen gombnyomásra elérhetővé teszi.

Az Arval Smart Experience biztosítja, hogy Ön és járművezetői mindig egyetlen gombnyomással megkapnak mindent, amire szükségük van.

Függőleges fülek

ARVAL CONNECT
Összekapcsoljuk a világgal

Az Arval Connect segítségével nyomon követheti flottáját, és az autós világ újdonságait is. Minden információt megtalálhat egyetlen portálon, amelyet táblagépekre, laptopokra, és asztali gépekre optimalizáltunk.

Az Arval Connect segítségével:

  • Közvetlenül tarthatja a kapcsolatot az ügyfélmenedzserrel

  • Folyamatosan értesül az összes iparági hírrel

  • Hozzáfér a flotta járművek videós bemutatásához

  • Hozzáfér az elérhető szolgáltatások és karbantartó helyszínek térképéhez 

ARVAL FLEET VIEW
Flottája egyetlen kattintásra Öntől

Az Arval Fleet View segítségével nyomon követheti a flottájával kapcsolatos összes információt. Mivel adatokat kap a bérelt járművekől, könnyedén beállíthat az egész flottára vonatkozó stratégiákat.

Az Arval Fleet View alkalmazással:

  • Nyomon követheti a flottájára vonatkozó stratégiai teljesítménymutatókat

  • Flotta tevékenység és teljesítmény

    • Pénzügyi áttekintés

    • Üzemanyag-felhasználás és biztosítás

    • Szerződés lejárata és megtett kilométerek, CO2 kibocsátás

  • Aktuális költségek megtekintése

ARVAL MOBILE+
A világ a járművezetői kezében van

Arval Mobile+ összekapcsolja járművezetőit azokkal az adatokkal, amelyekre szükségük lehet, hogy tevékenységük mindenkor hatékony legyen.

Az Arval Mobile+ segítségével autóvezetői:

  • Mindenkor hozzáférnek fontos dokumentumaikhoz, például forgalmi engedélyhez és jogosítványhoz

  • Segítségével bármikor kapcsolatba léphetnek ügyfélszolgálatunkkal

  • Megkereshetik a hozzájuk legközelebb lévő szerződött partnereinket

  • Böngészhetnek egyéb hasznos dokumentumaink között

Ossza meg a közösségi oldalakon
Ön és járművezetői Facebook bejegyzéseikkel részt vethetnek a közösségi oldalon folyó beszélgetésekben, és számos csatornán követhetnek minket.

Szeretnénk többet tudni arról, hogy mi érdekli, és mi nem: akár az autóiparról szóló Facebook bejegyzésekre kíváncsi, akár a Youtube-on megosztott érdekes videóról van szó. Az Arval közösségi felületei, mint a Linkedin, hasonló gondolkodású emberekkel hozza össze, akik Önhöz hasonlóan érdekelődnek az autóipar és annak hírei iránt. Mi tehát tudni szeretnénk, ha feliratkozik egy YouTube csatornára, ahol az autóipar szakértői a piac aktuális állapotát vitatják meg, vagy a legújabb Audi A4 képét lájkolja.

https://www.facebook.com/pages/ARVAL-HU/1038102216205892?fref=ts

https://www.linkedin.com/company/9187804?trk=tyah&trkInfo=tarId%3A142192...

https://www.youtube.com/channel/UCKU1nFMSWGCZYBOEEK1mPUA/feed

Kiszolgálási Szint Megállapodás: küldetésünk az Ön elégedettsége

Elégedettsége fontos számunkra. Ezért garantálunk az Ön igényeinek megfelelő szolgáltatásokat, és végzünk rendszeres felméréseket annak érdekében, hogy megtudjuk, betartottuk valamennyi ígéretünket.

A Kiszolgálási Szint Megállapodással garanciákat és elvárt szolgáltatási színvonalat fogalmazunk meg előzetesen, Önnel egyeztetve. Ügyfeleink legjobb nagyköveteink, ezért mindig megtesszük az extra erőfeszítést, hogy folyamatosan ellenőrizzük elégedettségüket.

  • Világos folyamatokat és szolgáltatási színvonalat fogalmazunk meg, hogy tudja, mire számíthat
  • Rendszeres felméréseket végzünk, mérjük teljesítményünket és az Ön elégedettségi szintjét.
  • Az elégedetlenség minden kifejezését panasznak tekintjük, okra való tekintet nélkül
  • Elhivatottságunknak köszönhetően azt kapja, amit megrendelt


Minden panaszban a fejlődés lehetőségét látjuk

Minden az ügyfeleinktől érkezett panaszt lehetőségnek tekintünk, amely segít, hogy javítani tudjunk munkánk minőségén.

A panasz azt üzeni nekünk, hogy nem teljesítettük maximálisan az elvárásait, és jobban kell dolgoznunk, hogy elnyerjük hűségét. Ezért folytatunk Önnel nyílt párbeszédet, és jelentjük Önnek panaszkezelési teljesítményünk mutatóit.
Ha ügyfelünk elégedetlen, az erre szolgáló felületen regisztráljuk panaszát, és gondoskodunk róla, hogy az 24 órán belül eljusson az illetékeshez. Célunk, hogy a problémát a lehető leggyorsabban legfeljebb 5 napon belül megoldjuk.
Számunkra azonban az ügy nem ér itt véget. Rendszeresen megvizsgáljuk a trendeket, hogy lássuk, hogyan javíthatnánk teljesítményünkön a különböző szinteken. Az Ön visszajelzése a legfontosabb információ a számunkra, hiszen annak megfelelően vizsgáljuk meg, és javítjuk folyamatainkat. Csak akkor tekintjük az ügyet megoldottnak, ha Ön elégedett, folyamatainkon pedig elvégeztük a kellő javításokat.