Miért az Arvalt válassza?

Az Arval kötelezettségvállalásai
Tanácsokkal látjuk el

Tanácsokkal látjuk el céges autóival kapcsolatban, hogy azok megfeleljenek a szervezet igényeinek.

Kép
Kezeljük flottáját

Kezeljük flottáját és foglalkozunk a járművezetőkkel is.

Kép
Jelentéseket készítünk

Minden fontos adattal ellátjuk Önt flottájával kapcsolatban, hogy megkönnyítsük döntéshozatali folyamatait.

Kép
Elkötelezettek vagyunk

Elkötelezettek vagyunk ügyfeleink felé, és betartjuk ígéreteinket.

Kép
Arval: tartós bérlet, személyes hangvételben.

Célunk, hogy cégét és járművezetőit jobban megismerjük. Tevékenységünkre nem úgy tekintünk, mint cégek közötti, hanem mint személyek közötti szolgáltatásra – vagy ahogyan szlogenünk szól: “tartós bérlet, személyes hangvételben”.

Egyetlen kontaktszemély, aki mindent tud a cégéről

Ügyfélmenedzsere az Ön egyetlen kontaktszemélye, ha a flottakezelés napi ügyeiről van szó. Bármilyen ügyben is kéri a segítségét – a legjobb ajánlat megtalálása, szerviz vagy javítás megszervezése – mindig számíthat elkötelezett munkatársunkra, aki szorosan együttműködik Önnel és járművezetőivel. Az Arval ügyfélmenedzserei minden esetben megtalálják a legjobb megoldást, amely megfelel a Keretszerződésnek, a Kiszolgálási Szint Megállapodásnak és a Cégautó Szabályzatnak.

 

Csapatunk zökkenőmentessé teszi a flottakezelést

Az Account Team biztosítja, hogy járműparkját a lehető leghatékonyabban kezeljük. Az Account Manager, a csapat szervezeti felépítésének központi szereplője az Ön egyetlen kontaktszemélye. Ő egy operatív szakértőkből álló csapattal dolgozik, akik többek között megszervezik az autójavításokat és gondoskodnak a cserejárművekről.

Egyedülálló struktúránk lehetővé teszi, hogy míg kiaknázzuk a nagy szervezet előnyeit, ügyfeleink a kis iroda nyújtotta előnyökből profitálhatnak. Biztos lehet abban, hogy a velünk folytatott kommunikáció sosem veszíti el azt a bizonyos személyes hangnemet.

 

 

 



Arval Smart Experience: kapcsolat 24/7
Arval Smart Experience: Egyedülálló digitális élmény a flottakezelésben

Az Arvalnál tudjuk, milyen fontos, hogy könnyen hozzáférjen az összes teljesítménymutatóhoz. Ezért alkottuk meg az Arval Smart Experience-t, amely egyetlen felületen gyűjt össze minden információt járműparkjáról – és mindezt egyetlen gombnyomásra elérhetővé teszi.

Függőleges fülek

ARVAL CONNECT
Arval Connect

Az Arval Connect segítségével nyomon követheti flottáját, és az autós világ újdonságait is. Minden információt megtalálhat egyetlen portálon, amelyet táblagépekre, laptopokra, és asztali gépekre optimalizáltunk.

Az Arval Connect segítségével:

  • Közvetlenül tarthatja a kapcsolatot az ügyfélmenedzserrel
  • Folyamatosan értesül az összes iparági hírrel
  • Hozzáfér a flotta járművek videós bemutatásához
  • Hozzáfér az elérhető szolgáltatások és karbantartó helyszínek térképéhez
Arval Fleet View
Flottája csupán egyetlen kattintásra Öntől

Az Arval Fleet View segítségével a nap 24 órájában rendelkezésére állnak flottája főbb mutatói.

Az Arval Fleet View alkalmazással:

  • Nyomon követheti a flottájára vonatkozó stratégiai teljesítménymutatókat
    • Flotta tevékenység és teljesítmény
    • Pénzügyi áttekintés
    • Üzemanyag-felhasználás és biztosítás
    • Szerződés lejárata és megtett kilométerek, CO2 kibocsátás
  • Aktuális költségek megtekintése
ARVAL MOBILE+
A világ a járművezetői kezében van

Az Arval Mobile+ ellátja járművezetőit azokkal az adatokkal, amelyekre szükségük lehet, hogy tevékenységük mindenkor hatékony legyen.

Az Arval Mobile+ segítségével autóvezetői:

  • Hozzáférnek fontos dokumentumaikhoz, például forgalmi engedélyhez és jogosítványhoz
  • Segítségével bármikor kapcsolatba léphetnek ügyfélszolgálatunkkal
  • Megkereshetik a hozzájuk legközelebb lévő szerződött partnereinket
  • Böngészhetnek egyéb hasznos dokumentumaink között
Gondolatait ossza meg a közösségi oldalainkon
Ön és járművezetői Facebook bejegyzéseikkel részt vethetnek a közösségi oldalon folyó beszélgetésekben, és számos csatornán követhetnek minket.

Szeretnénk többet tudni arról, hogy mi érdekli, és mi nem: akár az autóiparról szóló Facebook bejegyzésekre kíváncsi, akár a Youtube-on megosztott érdekes videóról van szó. Az Arval közösségi felületei, mint a Linkedin, hasonló gondolkodású emberekkel hozza össze, akik Önhöz hasonlóan érdekelődnek az autóipar és annak hírei iránt.

https://www.facebook.com/ARVAL-HU-1038102216205892/timeline/

 

https://www.linkedin.com/company/9187804?trk=tyah&trkInfo=clickedVertica...

Kiszolgálási Szint Megállapodás: küldetésünk az Ön elégedettsége

Elégedettsége nagyon fontos számunkra, melyet rendszeres felmérésekkel vizsgálunk, ezek eredménye függvényében pedig ha szükséges, javítunk folyamatainkon.

A Kiszolgálási Szint Megállapodással garanciákat és elvárt szolgáltatási színvonalat fogalmazunk meg előzetesen, Önnel egyeztetve. Ügyfeleink a legjobb nagyköveteink, ezért mindig megtesszük az extra erőfeszítést, hogy folyamatosan ellenőrizzük elégedettségüket.

  • Világos folyamatokat és szolgáltatási szintet fogalmazunk meg, hogy tudja, mire számíthat
  • Rendszeres felméréseket végzünk, mérjük teljesítményünket és az Ön elégedettségi szintjét.
  • Az elégedetlenség minden kifejezését panasznak tekintjük, okra való tekintet nélkül
  • Elhivatottságunknak köszönhetően tőlünk azt kapja, amiben megállapodtunk


Minden panaszban a fejlődés lehetőségét látjuk

Minden az ügyfeleinktől érkezett panaszt lehetőségnek tekintünk, amely segít, hogy javítani tudjunk munkánk minőségén.

A panasz azt üzeni nekünk, hogy nem teljesítettük maximálisan az elvárásait, és jobban kell dolgoznunk, hogy elnyerjük hűségét. Ezért folytatunk Önnel nyílt párbeszédet, és mutatjuk meg panaszkezelési felméréseink eredményét.
Ha ügyfelünk elégedetlen, az erre szolgáló felületen regisztráljuk panaszát, és gondoskodunk róla, hogy az 24 órán belül eljusson az illetékeshez. Célunk, hogy a problémát a lehető leggyorsabban, legfeljebb 5 napon belül megoldjuk.
Számunkra azonban az ügy nem ér itt véget. Rendszeresen megvizsgáljuk a trendeket, hogy lássuk, hogyan javíthatnánk teljesítményünkön a különböző szinteken. Az Ön visszajelzése a legfontosabb információ a számunkra, hiszen annak megfelelően vizsgáljuk felül, és javítjuk folyamatainkat. Csak akkor tekintjük az ügyet megoldottnak, ha Ön újra elégedett a munkánkkal.