Miért az Arvalt válassza?

Az Arval kötelezettségvállalásai

Tanácsokkal látjuk el

Tanácsokkal látjuk el céges autóival kapcsolatban, hogy azok megfeleljenek a szervezet igényeinek.

Kép

Kezeljük flottáját

Kezeljük flottáját és foglalkozunk a járművezetőkkel is.

Kép

Jelentéseket készítünk

Minden fontos adattal ellátjuk Önt flottájával kapcsolatban, hogy megkönnyítsük döntéshozatali folyamatait.

Kép

Elkötelezettek vagyunk

Elkötelezettek vagyunk ügyfeleink felé, és betartjuk ígéreteinket.

Kép
Arval: tartós bérlet, személyes hangvételben.

Célunk, hogy cégét és járművezetőit jobban megismerjük. Tevékenységünkre nem úgy tekintünk, mint cégek közötti, hanem mint személyek közötti szolgáltatásra – vagy ahogyan szlogenünk szól: “tartós bérlet, személyes hangvételben”.

Egyetlen kontaktszemély, aki mindent tud a cégéről

Ügyfélmenedzsere az Ön egyetlen kontaktszemélye, ha a flottakezelés napi ügyeiről van szó. Bármilyen ügyben is kéri a segítségét – a legjobb ajánlat megtalálása, szerviz vagy javítás megszervezése – mindig számíthat elkötelezett munkatársunkra, aki szorosan együttműködik Önnel és járművezetőivel. Az Arval ügyfélmenedzserei minden esetben megtalálják a legjobb megoldást, amely megfelel a Keretszerződésnek, a Kiszolgálási Szint Megállapodásnak és a Cégautó Szabályzatnak.

 

Csapatunk zökkenőmentessé teszi a flottakezelést

Az Account Team biztosítja, hogy járműparkját a lehető leghatékonyabban kezeljük. Az Account Manager, a csapat szervezeti felépítésének központi szereplője az Ön egyetlen kontaktszemélye. Ő egy operatív szakértőkből álló csapattal dolgozik, akik többek között megszervezik az autójavításokat és gondoskodnak a cserejárművekről.

Egyedülálló struktúránk lehetővé teszi, hogy míg kiaknázzuk a nagy szervezet előnyeit, ügyfeleink a kis iroda nyújtotta előnyökből profitálhatnak. Biztos lehet abban, hogy a velünk folytatott kommunikáció sosem veszíti el azt a bizonyos személyes hangnemet.

Kiszolgálási Szint Megállapodás: küldetésünk az Ön elégedettsége

Elégedettsége nagyon fontos számunkra, melyet rendszeres felmérésekkel vizsgálunk, ezek eredménye függvényében pedig ha szükséges, javítunk folyamatainkon.

A Kiszolgálási Szint Megállapodással garanciákat és elvárt szolgáltatási színvonalat fogalmazunk meg előzetesen, Önnel egyeztetve. Ügyfeleink a legjobb nagyköveteink, ezért mindig megtesszük az extra erőfeszítést, hogy folyamatosan ellenőrizzük elégedettségüket.

  • Világos folyamatokat és szolgáltatási szintet fogalmazunk meg, hogy tudja, mire számíthat
  • Rendszeres felméréseket végzünk, mérjük teljesítményünket és az Ön elégedettségi szintjét.
  • Az elégedetlenség minden kifejezését panasznak tekintjük, okra való tekintet nélkül
  • Elhivatottságunknak köszönhetően tőlünk azt kapja, amiben megállapodtunk
Minden panaszban a fejlődés lehetőségét látjuk

Minden az ügyfeleinktől érkezett panaszt lehetőségnek tekintünk, amely segít, hogy javítani tudjunk munkánk minőségén.

A panasz azt üzeni nekünk, hogy nem teljesítettük maximálisan az elvárásait, és jobban kell dolgoznunk, hogy elnyerjük hűségét. Ezért folytatunk Önnel nyílt párbeszédet, és mutatjuk meg panaszkezelési felméréseink eredményét.
Ha ügyfelünk elégedetlen, az erre szolgáló felületen regisztráljuk panaszát, és gondoskodunk róla, hogy az 24 órán belül eljusson az illetékeshez. Célunk, hogy a problémát a lehető leggyorsabban, legfeljebb 5 napon belül megoldjuk.
Számunkra azonban az ügy nem ér itt véget. Rendszeresen megvizsgáljuk a trendeket, hogy lássuk, hogyan javíthatnánk teljesítményünkön a különböző szinteken. Az Ön visszajelzése a legfontosabb információ a számunkra, hiszen annak megfelelően vizsgáljuk felül, és javítjuk folyamatainkat. Csak akkor tekintjük az ügyet megoldottnak, ha Ön újra elégedett a munkánkkal.