Információk és segédletek a gépkocsivezetők számára a My Arval alkalmazásban.
Flottamenedzsereknek
Flottaszintű kimutatások, dokumentumok és egyéb információk a flottamenedzserek számára.
Információk és segédletek a gépkocsivezetők számára a My Arval alkalmazásban.
Flottaszintű kimutatások, dokumentumok és egyéb információk a flottamenedzserek számára.
Információk és segédletek a gépkocsivezetők számára a My Arval alkalmazásban.
Flottaszintű kimutatások, dokumentumok és egyéb információk a flottamenedzserek számára.
Tanácsokkal látjuk el céges autóival kapcsolatban, hogy azok megfeleljenek a szervezet igényeinek.
Kezeljük flottáját és foglalkozunk a járművezetőkkel is.
Minden fontos adattal ellátjuk Önt flottájával kapcsolatban, hogy megkönnyítsük döntéshozatali folyamatait.
Elkötelezettek vagyunk ügyfeleink felé, és betartjuk ígéreteinket.
Ügyfélmenedzsere az Ön egyetlen kontaktszemélye, ha a flottakezelés napi ügyeiről van szó. Bármilyen ügyben is kéri a segítségét – a legjobb ajánlat megtalálása, szerviz vagy javítás megszervezése – mindig számíthat elkötelezett munkatársunkra, aki szorosan együttműködik Önnel és járművezetőivel. Az Arval ügyfélmenedzserei minden esetben megtalálják a legjobb megoldást, amely megfelel a Keretszerződésnek, a Kiszolgálási Szint Megállapodásnak és a Cégautó Szabályzatnak.
Az Account Team biztosítja, hogy járműparkját a lehető leghatékonyabban kezeljük. Az Account Manager, a csapat szervezeti felépítésének központi szereplője az Ön egyetlen kontaktszemélye. Ő egy operatív szakértőkből álló csapattal dolgozik, akik többek között megszervezik az autójavításokat és gondoskodnak a cserejárművekről.
Egyedülálló struktúránk lehetővé teszi, hogy míg kiaknázzuk a nagy szervezet előnyeit, ügyfeleink a kis iroda nyújtotta előnyökből profitálhatnak. Biztos lehet abban, hogy a velünk folytatott kommunikáció sosem veszíti el azt a bizonyos személyes hangnemet.
A Kiszolgálási Szint Megállapodással garanciákat és elvárt szolgáltatási színvonalat fogalmazunk meg előzetesen, Önnel egyeztetve. Ügyfeleink a legjobb nagyköveteink, ezért mindig megtesszük az extra erőfeszítést, hogy folyamatosan ellenőrizzük elégedettségüket.
A panasz azt üzeni nekünk, hogy nem teljesítettük maximálisan az elvárásait, és jobban kell dolgoznunk, hogy elnyerjük hűségét. Ezért folytatunk Önnel nyílt párbeszédet, és mutatjuk meg panaszkezelési felméréseink eredményét.
Ha ügyfelünk elégedetlen, az erre szolgáló felületen regisztráljuk panaszát, és gondoskodunk róla, hogy az 24 órán belül eljusson az illetékeshez. Célunk, hogy a problémát a lehető leggyorsabban, legfeljebb 5 napon belül megoldjuk.
Számunkra azonban az ügy nem ér itt véget. Rendszeresen megvizsgáljuk a trendeket, hogy lássuk, hogyan javíthatnánk teljesítményünkön a különböző szinteken. Az Ön visszajelzése a legfontosabb információ a számunkra, hiszen annak megfelelően vizsgáljuk felül, és javítjuk folyamatainkat. Csak akkor tekintjük az ügyet megoldottnak, ha Ön újra elégedett a munkánkkal.