Címlap > Összehasonlításra van szükségem > Szolgáltatásmenedzsment és panaszkezelés

Szolgáltatásmenedzsment és panaszkezelés

Arval Smart Experience: egy egyedülálló digitális élmény
Legyen kapcsolatban flottájával éjjel-nappal

Az Arvalnál értjük, hogy a versenyképesség érdekében cégének folyamatosan hozzá kell férnie a teljesítménymutatókhoz. Ezért hoztuk létre az Arval Smart Experience-t, ahol egyetlen biztonságos felületen gyűjtjük össze a flottájával kapcsolatos összes információt.

Az Arval Smart Experience biztosítja, hogy Ön és járművezetői mindig egyetlen gombnyomással megkapjanak mindent, amire szükségük van.

Függőleges fülek

ARVAL CONNECT
Kapcsolat a flottájával

Az Arval Connect segítségével nyomon követheti flottáját, és az autós világ újdonságait is. Minden információt megtalálhat egyetlen portálon, amelyet táblagépekre, laptopokra, és asztali gépekre optimalizáltunk.

Az Arval Connect segítségével:

  • Közvetlenül tarthatja a kapcsolatot az ügyfélmenedzserrel

  • Folyamatosan értesül az összes iparági hírrel

  • Hozzáfér a flotta járművek videós bemutatásához

  • Hozzáfér az elérhető szolgáltatások és karbantartó helyszínek térképéhez 

ARVAL FLEET VIEW
Flottája egyetlen kattintásra Öntől

Az Arval Fleet View segítségével nyomon követheti a flottájával kapcsolatos összes információt. Mivel adatokat kap a bérelt járművekől, könnyedén beállíthat az egész flottára vonatkozó stratégiákat.

Az Arval Fleet View alkalmazással:

  • Nyomon követheti a flottájára vonatkozó stratégiai teljesítménymutatókat

  • Flotta tevékenység és teljesítmény

    • Pénzügyi áttekintés

    • Üzemanyag-felhasználás és biztosítás

    • Szerződés lejárata és megtett kilométerek, CO2 kibocsátás

  • Aktuális költségek megtekintése

ARVAL MOBILE+
A világ a járművezetői kezében van

Arval Mobile+ összekapcsolja járművezetőit azokkal az adatokkal, amelyekre szükségük lehet, hogy tevékenységük mindenkor hatékony legyen.

Az Arval Mobile+ segítségével autóvezetői:

  • Mindenkor hozzáférnek fontos dokumentumaikhoz, például forgalmi engedélyhez és jogosítványhoz

  • Segítségével bármikor kapcsolatba léphetnek ügyfélszolgálatunkkal

  • Megkereshetik a hozzájuk legközelebb lévő szerződött partnereinket

  • Böngészhetnek egyéb hasznos dokumentumaink között

Ossza meg a közösségi oldalakon
Ön és járművezetői Facebook bejegyzéseikkel részt vethetnek a közösségi oldalon folyó beszélgetésekben, és számos csatornán követhetnek minket.

Szeretnénk többet tudni arról, hogy mi érdekli, és mi nem: akár az autóiparról szóló Facebook bejegyzésekre kíváncsi, akár a Youtube-on megosztott érdekes videóról van szó. Az Arval közösségi felületei, mint a Linkedin, hasonló gondolkodású emberekkel hozza össze, akik Önhöz hasonlóan érdekelődnek az autóipar és annak hírei iránt. Mi tehát tudni szeretnénk, ha feliratkozik egy YouTube csatornára, ahol az autóipar szakértői a piac aktuális állapotát vitatják meg, vagy a legújabb Audi A4 képét lájkolja.

https://www.facebook.com/pages/ARVAL-HU/1038102216205892?fref=ts

https://www.linkedin.com/company/9187804?trk=tyah&trkInfo=tarId%3A1421920834046%2Ctas%3Aarval%20hu%2Cidx%3A2-1-6

https://www.youtube.com/channel/UCKU1nFMSWGCZYBOEEK1mPUA/feed

Kiszolgálási Szint Megállapodás: küldetésünk az Ön elégedettsége

Elégedettsége fontos számunkra. Ezért garantálunk az Ön igényeinek megfelelő szolgáltatásokat, és végzünk rendszeres felméréseket annak érdekében, hogy megtudjuk, betartottuk valamennyi ígéretünket.

A Kiszolgálási Szint Megállapodással garanciákat és elvárt szolgáltatási színvonalat fogalmazunk meg előzetesen, Önnel egyeztetve. Ügyfeleink legjobb nagyköveteink, ezért mindig megtesszük az extra erőfeszítést, hogy folyamatosan ellenőrizzük elégedettségüket.

  • Világos folyamatokat és szolgáltatási színvonalat fogalmazunk meg, hogy tudja, mire számíthat
  • Rendszeres felméréseket végzünk, mérjük teljesítményünket és az Ön elégedettségi szintjét.
  • Az elégedetlenség minden kifejezését panasznak tekintjük, okra való tekintet nélkül
  • Elhivatottságunknak köszönhetően azt kapja, amit megrendelt


Minden panaszban a fejlődés lehetőségét látjuk

Minden az ügyfeleinktől érkezett panaszt lehetőségnek tekintünk, amely segít, hogy javítani tudjunk munkánk minőségén.

A panasz azt üzeni nekünk, hogy nem teljesítettük maximálisan az elvárásait, és jobban kell dolgoznunk, hogy elnyerjük hűségét. Ezért folytatunk Önnel nyílt párbeszédet, és jelentjük Önnek panaszkezelési teljesítményünk mutatóit.
Ha ügyfelünk elégedetlen, az erre szolgáló felületen regisztráljuk panaszát, és gondoskodunk róla, hogy az 24 órán belül eljusson az illetékeshez. Célunk, hogy a problémát a lehető leggyorsabban legfeljebb 5 napon belül megoldjuk.
Számunkra azonban az ügy nem ér itt véget. Rendszeresen megvizsgáljuk a trendeket, hogy lássuk, hogyan javíthatnánk teljesítményünkön a különböző szinteken. Az Ön visszajelzése a legfontosabb információ a számunkra, hiszen annak megfelelően vizsgáljuk meg, és javítjuk folyamatainkat. Csak akkor tekintjük az ügyet megoldottnak, ha Ön elégedett, folyamatainkon pedig elvégeztük a kellő javításokat.