Információk és segédletek a gépkocsivezetők számára a My Arval alkalmazásban.
Flottamenedzsereknek
Flottaszintű kimutatások, dokumentumok és egyéb információk a flottamenedzserek számára.
Információk és segédletek a gépkocsivezetők számára a My Arval alkalmazásban.
Flottaszintű kimutatások, dokumentumok és egyéb információk a flottamenedzserek számára.
Információk és segédletek a gépkocsivezetők számára a My Arval alkalmazásban.
Flottaszintű kimutatások, dokumentumok és egyéb információk a flottamenedzserek számára.
Az Arvalnál értjük, hogy a versenyképesség érdekében cégének folyamatosan hozzá kell férnie a teljesítménymutatókhoz. Ezért hoztuk létre az Arval Smart Experience-t, ahol egyetlen biztonságos felületen gyűjtjük össze a flottájával kapcsolatos összes információt.
Az Arval Smart Experience biztosítja, hogy Ön és járművezetői mindig egyetlen gombnyomással megkapjanak mindent, amire szükségük van.
A Kiszolgálási Szint Megállapodással garanciákat és elvárt szolgáltatási színvonalat fogalmazunk meg előzetesen, Önnel egyeztetve. Ügyfeleink legjobb nagyköveteink, ezért mindig megtesszük az extra erőfeszítést, hogy folyamatosan ellenőrizzük elégedettségüket.
A panasz azt üzeni nekünk, hogy nem teljesítettük maximálisan az elvárásait, és jobban kell dolgoznunk, hogy elnyerjük hűségét. Ezért folytatunk Önnel nyílt párbeszédet, és jelentjük Önnek panaszkezelési teljesítményünk mutatóit.
Ha ügyfelünk elégedetlen, az erre szolgáló felületen regisztráljuk panaszát, és gondoskodunk róla, hogy az 24 órán belül eljusson az illetékeshez. Célunk, hogy a problémát a lehető leggyorsabban legfeljebb 5 napon belül megoldjuk.
Számunkra azonban az ügy nem ér itt véget. Rendszeresen megvizsgáljuk a trendeket, hogy lássuk, hogyan javíthatnánk teljesítményünkön a különböző szinteken. Az Ön visszajelzése a legfontosabb információ a számunkra, hiszen annak megfelelően vizsgáljuk meg, és javítjuk folyamatainkat. Csak akkor tekintjük az ügyet megoldottnak, ha Ön elégedett, folyamatainkon pedig elvégeztük a kellő javításokat.