Stabil partnerek, flexibilis szolgáltatások

Stabil partnerek, flexibilis szolgáltatások

kedd, május 19, 2020

Hosszú hetekig a világ nagyrésze azt igyekezett megoldani, hogy otthon maradjon. Az Arval és partnerei eközben – részben szintén home office-ban –  azért dolgoztak, hogy akiknek mindenképp közlekedniük kell, azok a lehető legnagyobb biztonságban utazhassanak. Blogunk második részében kollégáink mesélek arról, hogy partnereink és ügyfeleink hogyan élték meg a közös munkát az elmúlt hetekben.

Mobilitási megoldások szolgáltatójaként rendkívül kiterjedt partnerhálózattal rendelkezünk, ez biztosítja ügyfeleink számára a minőséget az egész országban. Hogy fenntartsuk ezt a járványügyi korlátozások alatt is, ahhoz partnereinkkel folyamatos egyeztetésre volt szükség, ahol kialakítottuk a biztonságos működés feltételeit. Közülük sokan dolgoztak vagy dolgoznak most is otthonról, de egy autó- vagy gumiszervíz esetében ez gyakran megoldhatatlan. Miczák Balázs, partnerkapcsolatokért felelős vezetőnk kiemelte:

 

„Javítói oldalon a munkavállalók védelmének érdekében különösen ügyelnek a higiéniára, maszkokat, kesztyűket alkalmaznak. Egyes javítók A és B hetet vezettek be, esetleg két műszakban dolgoznak. Ők is törekednek az érintkezésmentes kiszolgálásra, gondolok itt a hozom-viszem szolgáltatás előtérbe helyezésére. Az autók fertőtlenítése is hangsúlyossá vált. Ózonos klímatisztítás történik, külön figyelmet fordítanak a kormány és sebváltókar fertőtlenítésére, hogy a vírus esetleges terjedését minimálisra csökkentsék.”

 

 

 

Szintén újdonság, hogy nemrég megtörtént az Arval Magyarország első érintésmentes gépjármű átadása is. Kereskedő partnerünk vitte ügyfelünk telephelyére az új autót, amelyet lefényképezett, majd a kulcsokat és szükséges papírokat egy erre a célra kijelölt biztonságos helyre rakta, az ügyfél pedig postán küldte vissza az aláírt átvételi jegyzőkönyvet.

Természetesen kereskedelmi szempontból is okozott nehézségeket a megváltozott helyzet. Az autógyártás szinte teljesen leállt, emiatt várhatóan rövid és középtávon is nehéz lesz új autókhoz jutni. Szerencsére a partnereinkkel ápolt kapcsolat ebben is segít minket, hiszen a jó viszonynak köszönhetően a lehető legjobb raktári modelleket tudjuk felkutatni ügyfeleinknek. Horváth Bence, értékesítési csapatunk vezetője így foglalta össze az elmúlt hetek munkáját:

 

„Az első pillanattól fogva az vezérelt minket, hogy kiszolgáljuk az ügyfeleinket, és a körülményektől és saját érdekeinktől függetlenül fenntartsuk azt a szolgáltatási színvonalat, amit megszoktak nálunk. A piaci trendek ellenére sem fontoltuk meg bizonyos szolgálatások leállítását vagy korlátozását, hanem proaktív megoldásokat kerestünk. A személyes jelenlét hiányát minden téren fokozott kommunikációval pótoltuk. Felszabadult kapacitásainkat teljes mértékben kihasználtuk és micro-management szinten vizsgáltuk meg minden egyes autó szerződését, hogy az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva kedvezően meghosszabbítsuk a lejáró szerződéseket.”

 

 

Fontos további intézkedésünk, hogy harminc darab teljesen új autóval bővítettük középtávú bérleti flottánkat is. A középtávú bérleti konstrukcióban ügyfeleink gyorsan igényelhetnek flottabővítést, főleg átmeneti jelleggel. Ez a flexibilitás a jelenlegi helyzetben különösen fontos, hiszen egy-két napon belül tudnak reagálni a folyamatosan változó igényekre, terhelésre és elérhető erőforrásokra, anyagi keretekre.

A rendkívüli időszak intézkedései tehát saját kollégáink védelmét is szolgálják, de egyben garantálják azt is, hogy ügyfeleink bizalommal fordulhassanak hozzánk ezekben a nehéz időkben. Arval segítségével zavartalanul élvezhetik az autós közlekedés biztonságát, a mostani helyzetben is.