Stabilitásra épített flexibilitás

Stabilitásra épített flexibilitás

hétfő, május 11, 2020

Miközben a világ nagyrésze azt igyekezett megoldani, hogy otthon maradjon, az Arval és partnerei azért dolgoztak, hogy akiknek mindenképp közlekedniük kell, a lehető legnagyobb biztonságban őrizhessék meg mobilitásukat. Kollégáinkat kérdeztük arról, hogy mi változott a járvány alatt, és partnereink, ügyfeleink hogyan élték meg a közös munkát az elmúlt hetekben.

Világszerte és itthon is emberek milliói dolgoznak vagy tanulnak még most is otthonról, és ezzel minden tőlük telhetőt megtesznek a járvány megfékezése érdekében. Vannak azonban, akik nem tehetik meg, hogy otthon maradnak. Nekik az a legfontosabb, hogy akkor is a legnagyobb biztonságban legyenek, amikor úton vannak.

Számukra jelenleg a személyautó jelenti az egyik legjobb közlekedési módot. Saját használatú autónál kontrollálható a tisztaság és az, hogy kik érintkeznek a jármű belsejével. Ha mindenki egyedül, vagy legfeljebb a vele egy háztartásban élőkkel együtt utazik, a fertőzésveszély minimalizálható. Ráadásul számos intézkedés született hazánkban is az autós közlekedés megkönnyítésére, például az országszerte elrendelt ingyenes közterületi parkolás, vagy a forgalmi engedélyek érvényességének meghosszabbítása a vészhelyzet végét követő tizenöt napra.

Az Arvalnál minden nap azért dolgozunk, hogy minél nagyobb stabilitást és biztonságot nyújtsunk partnereiknek és ügyfeleinknek. A mostani bizonytalan gazdasági helyzetben ez még fontosabbá vált, ezért célunk, hogy ugyanazt a kiszámítható, minőségi szolgáltatást kínáljuk, amit Ügyfeleink korábban már megszoktak tőlünk. Ennek érdekében új működési elveket vezettünk be mi is és partnerhálózatunk tagjai is, melyek kollégáink és ügyfeleink egészségének megőrzését helyezték a középpontba.

Először saját csapatunkról gondoskodtunk, hiszen nemcsak az egészségük rendkívül fontos nekünk, de ők cégünk motorjai is. Az első aggasztó hírek hallatán felosztottuk a csapatot, és felváltva használtuk az irodát, később pedig átálltunk a majdnem teljes home office-ra, gyakorlatilag ketten dolgoztak csak a budapesti irodánkban. Ez persze nem egyszerű, hiszen a hetedik hét home office után a mozgástér leszűkült – szó szerinti és átvitt érelemben is: ingerszegény az otthoni környezet és a mindennapi feladatok repetitívvé váltak. Egyértelmű, hogy kollégáink mentális egészségét is óvni kell a bezártság heteiben. Ahogy Molnár Katalin, HR vezetőnk fogalmazott:

 

„A járványidőszak negatívumait próbáltuk ellensúlyozni, igyekeztünk minden alkalmat megragadni a virtuális összekapcsolódásra közös kávézással, kis csoportos és all staff meetingekkel, persze csak a virtuális térben. Egyre több online tréninget kínáltunk a kollégáknak, nem csak szakmai témákban, hanem a feszültséglevezetést, stresszkezelést célzó technikákat bemutató mindfullness, meditáció és jóga témakörben is. Tartjuk magunkat a transzparens kommunikációs értékrendünkhöz és változatlanul minden olyan információt megosztunk a kollégákkal, ami a működésünket, az iroda életét érinti. Ebben a bizonytalan időszakban ez különösen fontos, mert az információhiány az egyik legnagyobb stresszfaktor mindenkinek.”

 

Természetesen mobilitási megoldások szolgáltatójaként rendkívül kiterjedt partnerhálózattal rendelkezünk, ami biztosítja a legjobb minőséget. Blogunk következő cikkében bemutatjuk azt is, hogy milyen megoldásokra volt szükség számtalan szerviz- és javító partnereink körében, valamint kitérünk arra is, hogy kereskedelmi területünk hogyan adaptálódott.

Folytatás a jövő héten!